måndag 15 september 2008

the hills are alive...

alldeles för många år har gått utan natur skådning!! jag minndes att det var mycket lätt och bekvämt att rida.. men det stämde inte så pållen hade öronen bakåt när jag red! väntade mig en avkastning men näää hon bara skratta åt mig juh.
oj hur hamna DEN här...hehe jo ja började mitt 2:a vikk idag och den här apparaten är "MIN" under ett år. känner redan nu att det kommer bli svårt att sluta på det jobbet sen. synd bara att den var full med 752 inspelningar av "smoke under water" av olika snubbar och inget annat! Ingen data kabel följde med, så skulle få den fylld med MIN musik men snubben fixa det inte så det blev lite svårt att servera klassiska toner till mina klienter med smoke on the water. jag kunde iaf välja aukustisk version eller el bas. yay. körde 1,5 timma helt påhittat i stunden. e jag grymm eller ;) hähää

1 kommentar:

Karin@CatLadyBox sa...

hoppla hoppla! ^^ fan tess jag saknar dig. vill komma hem o leka nu typ! Men jag trivs faktiskt bra här. Jag e ingen fjant nu liksom.