torsdag 11 september 2008

ihi...tihihi

så busig ja känner mig. satt ju här igår kväll för mina kära vänner och skämta om att sjuksriva mig idag för typ kasta yxa i naturen med politiker var inget jag såg fram emot ööö och så visade det sig idag att jag faktiskt behövde sjukskriva mig. på riktigt alltså. men känner mig busig nu ba för att jag skoja om d igår. så idag har jag rott hem ett till litet vikk för ett år. yay for me! igår när jag hade lunch och eftersom jag jobbar i en liten söt stad tycker jag om att strosa runt ensam och utforska den och fikar på olika ställen varje gång. så igår råkade jag gå förbi några slags gammeldags bodar. så gulligt att jag var tvungen att gå in på innergården eftersom det stog en skylt med "fika" på. in gick jag och där fanns några röda bodar som såg ut som emil i lönneberga a la hantverk. jag chansade på att fikat fanns i en och klev in. men där inne var ju värska scrapbook boden!!! öööö tänkte jag och skulle vända på klacken. men det var för sent. en superglad kvinna utan kunder välkommnade mig och ville hjälpa mig finna det jag sökte. ööö jag kollar lite bara sa jag och kände mig tvingad att ta en titt. som om inte det räckte tog hon tillfället i akt att visa mig sin nyaste kärlek....vänta vänta sa hon, och jag väntade...in kommer hon exhalterad med eeh en maskin som pressade schabloner på vykort!! sen började hon demonstrera den för mig också!! ååh klockan tickade på och jag kände mig tvungen att gå men hade ju inte köpt någonting och nu hade vi ju gått över gränsen från "snabbtittare" till "stamgäst" typ så jag kände mig tvingad att köpa något..så jag högg tag i den billigaste varan. en guldpenna. så här sitter jag idag med min nyfunna hobby i tanken och guld på pappret. alltså det ser så grötigt ut när jag skriver för det funkar inte att göra radbyten!!!så får byta färg ist...aight

Inga kommentarer: