onsdag 17 september 2008

drömde jag eller

hmm här om dagen satt jag i ett tåg på centralen (vilket ja gör jäkligt ofta) som en annan apa i bur med en banan i munnen. helt plötsligt typ smäller det och någon slags xposion eller bomb small av en eller två tåg ifrån mig!!jag hann tänka "vafan e detta" "å nej...jag vill inte dö i terrorattentat på väg till ett meningslöst jobb med en banan i munnen" "ska jag springa ut"....en hel del alltså...jag flängde fram å tillbaka med huvudet i fönstret med min banan för att se efter springande folk, eeeh kanske ambulanser eller liknande men INGET hände. började tro att jag inbillade mig ett eldliknande ljus och hög smäll, men nej jag lyckades urskilja ett "NU smäller det här ute också" från en kacklande tantgrupp bakom mig. letade på nätet efter något om händelsen men nada! tänk om det var en misslyckad bomb. om något skulle hända i sverige skulle jäkligt många stryka med för vi är ju inte direkt på helspänn här. man sitter kvar och tänker aaah jag inbillar mig bara..eller ska jag springa?näää det ser ju pinsamt ut lixom. jag hoppas inte denna xplosion upprepas SJ! om ni ens visste att den skedde?!?! Imorgon kommer rambo med bilderna från USA..inte en dag för tidigt att koppa dom haha

Inga kommentarer: