måndag 28 juli 2008

Jassåja...det säger ni

jag flyttade en apstor byrå idag från min lya.711 fukkin trappor SJÄLV på en kärra!!alltså behöver jag tillägga att det inte gick så bra. Jag ba nää vill inte sälja den..den va så dyr å fin å bra att ha. mmmjo i ren panik och raseri fick jag bryta i sönder byrån typ mitt på femtioelfte trappan för jag höll på att typ omkomma i trappan. tjöflöjt den kan man nog limma ihop senare eeeh tänkte jag. sen rassla jag vidare upp å ner för att hämta bit för bit och vipps var hela byråfanskapet helt uppskrapad oc sönder. det gjorde jag bra. när jag tatt mig nedför alla 711 trappor hade jag KRAMP i benen och var tvungen att lägga mig ner. en snubbe hänger sig ut i fönstret (nej inte den snubben som ser ut som Einstein som jämt hänger ut i korridorsfönstret 24/7) och ropar till mig. Jag ignorrerar och bara väntar på att bli förolämpad. Det tog ca 10 rop innan han börja. Jag googlade just på min nuvarande adress och hittade det här tråden på något slagt skummt forum där medlemmarna har bilder på sig själva i rånarluvor med vapen i händerna och natzi bilder...hmmm läs om ni orkar haha; Medlem 1 Hejsan alla!Har blivit erbjuden en lägenhet på Knarkargatan på Hisingen.Jag vet att fasaderna på husen är riktigt jävla skabb. Men hur är området? Jag har en bekant som bor där ute och enligt honomär det ganska lugnt. Jag vet att han ibland kan bre på med lite mer än vad som egentligen stämmer så jag tänkte höra med någon av er om ni har några erfarenheter från Knarkgatan (som jag inte vet tillhör Biskop eller Helvetesdalen?)Det är en lägenhet i bottenplan (hmm?)Seså, ris eller ros? Medlem 2 För att säga som en jänkare skulle sagt till sin nya granne i south Bronx:Congrats and welcome to HELL Skall du flytta DIT så skall jag här ge några goda råd. 1. Om du inte har så skaffa dig en privat sjukförsäkring illa kvickt då jag kan hoppa upp o klappa mig i ändan på att den vanliga inte faller ut när ( jag säger NÄR och inte OM) du åker på din första rejäla omgång pisk för att ha nekat en WT unge pengar till sprit eller dagens första fix. 2. Köp en komodovaran då i alla fall de flesta suicida white trash människorna kommer att ta en omväg runt din lägenhet. 3. Låt sprida ut flera rykten om att du suttit inne för mord o andra trevligheter. Låt samtidigt folk få veta att du är en långsint djävel Om du följer dessa råd kommer du att smälta bättre in i omgivningen Lycka till :) Medlem 3 Knarkgatan är så nära WT ghetto du kommer i GBG. Körde taxi i stan ett tag och jävlar vad körningar man fick från dom vita bostadshusen till Helvetedalens krog på motsatta sidan gatan speciellt när det var bidragsdag. 35kr blir det om jag inte minns fel. Jag kan även bekräfta att det finns en hel del ensamma tiobarns morsor i området men det kan man ju kanske se som en tillgång om man gillar sånt.;) Medlem 4 Det är nog det värsta ställe som finns, inte bara att det är mycket brott där utan att det ser för jävligt ut, husen ser ut som dem har blivit "bajsade" på och alla som bor där är pundare.

Medlem 5 Skaffa dig en Häcken-tröja och en undernärd schäfer så smälter du garnterat in i "gänget".

Medlem 1 Jaha.Jag flyttar dit och ser vad som händer.

Medlem 6 Ohoy! Går det få en update från Medlem 1? Jag befinner mig nämligen i exakt samma situation nu, visning om någon vecka. Tack på förhand

Medlem 7

Min gissning: Medlem 1 tröttnade och det är nu hans lägenhet du ska på visning till! Haha.. lycka till.

Inga kommentarer: