fredag 25 juli 2008

Vad omständigt jag gör det för mig

joppejdijoppejda idag har varit en hård dag. var å kolla på ny lya igen..den var helt OK asså. när vi åkte i minihissen, tyckta face to face sades: Jag: Vilken käck liten golfbil du har att åka i. Värden: Ja visst den är helt ny också. Jag: Wow...jättesöt. Värden: Jaaa den är toppen eftersom kontoret är en bit bort. Jag: Jaaa.............vad varmt det blev idag också. Söderhavet. Värden: Ja helt bedrövligt. Så varmt.... Jag: mmmm...... Värden: Jahaa...hopp...ja det är en riktigt käck liten bil jag har. Jag: Ja verkligen... Värden: mmmm... Jag: mmmm... *kompakt tystnad och ögonrullande följer* det är med andra ord HÖGST upp i huset jag bor och det tog en evighet att stå tätt med en farbror man inte känner. HUR ska ja få upp möbler i DEN hissen?Det går inte...jag får kasta allt och köpa nytt helt enkelt med hemkörning typ öööh där ryker alla mina cash:( Oh well...1 sep flyttar jag iaf. Lite vemodigt att lämna Hising Island...faktiskt..men bron lär ju rasa inom snar framtid ändå typ.

1 kommentar:

Karin@CatLadyBox sa...

whaaaaaat? ska du flytta! nämen. vart ska jag åka om jag ska hälsa på? =)