onsdag 30 juli 2008

Its funny how...

skräckfioler i huvudet som uppstod då jag fick syn på inredningsbilder på den här bloggen, efter ett par veckor kan tonas över i stämningsfylld melodi istället. utan att tänka på det, klickade jag på "ram i rococo stil" och bläddrade vidare och fann mig dregglandes över dessa inrednings detaljer!! och så kom jag på att jag tidigare tappat hakan av fasa några veckor tidigare. vah...hemskt d där att människan dras till skräck. men visst hade det varit käckt med dessa prylar i min nya lya! passar min nya classy stil ehehe slott e d nya nu.
"massagestol"..jag å rambo hängde i ett mall i usa som hade sånna här. efter en omgång titta vi på varandra och sa
-ska du ta en tur till?
-ja vet inte...om du ska?
-ok en till...men bara en...
och så gjorde vi..några gånger hee

1 kommentar:

Karin@CatLadyBox sa...

mmmm glass! jag vill ha en glassmaskin och en pepsimaskin =)