tisdag 8 juli 2008

hejsansvejsan tråkigt inlägg kommer här

Spendarade dagen med att försöka nå Ryanair. Det gick inte. *chokad* Dessutom kostar det massa pengar varje minut. "Lågprisbolaget" har alltså kommit på ett till sätt att tjäna pengar. Och vad är det dom hittat på? Ta 300:- för att kunna ta med en väska!!100:- för att checka in osv hahah jaa hejbaburiba. Hoppas inte bokningen går igenom för ja e inte sugen på att flyga med dom mer. Någonsin. Jag borde styra upp en "svarta listan" här på bloggen..blir alldeles till mig bara av tanken att kunna styra konsumenter från kassa företag. Muahaha! Jag googlar alltid företag innan jag köper något av värde..läser jag mer än två negativa saker kör jag på ett annat företag helt enkelt. Jag kolla blocket och letade efter objektiv till min kamera och passade på att smygkika lite på valpar..bara för att. Kolla den här bilden jag hittade. Vilken gullig valp ska man välja tro... hahaha är det ens valpar? Surprise lär det iaf bli när man dyker upp på kenneln.

1 kommentar:

kaffechoklad sa...

valpar?är du säker? det ser ut som popcorn...