onsdag 9 juli 2008

Drunknigsklaustrofobi av snö

när jag vaknade upp idag tänkte jag xakt detta; Hmm om jag inte kommer iväg på resan nu suger det MEN d enda positiva är att om jag kan åka i höst ist får jag shoppa VINTER kläder ist för mer sommar. Jag äger INGA. Slängde allt jag ägde när jag flytta hem från tropikerna, förutom mina sommarkläder då. Och i USA handla jag massa kläder. Sommarkläder. Jag ogillar vinterkläder. Jag vet inte hur jag gjort i alla år innan jag drog utomlands men jag minns att d va otäckt att gå på isen som bildas på gatorna. Och då menar jag fotspår/cyckelspår-fruset-täckt med vatten. Vah jag ser inget annat val om man inte kan sjukskriva sig, skaffa ishakkor och lägga sig ner och åla sig fram! När jag satt i USA och kolla på Frusna män söker kärlek tänkte jag en hel del på det här med attraktion. Hur kan man bli attraherad av någon som går runt som en stoppad korv, och snorar. Gäller att man e snyggt möblerad i anletet då rå eftersom d bara är det som sticker ut. En viktig DO and DONTS lärde jag mig av serien iaf. När man färdat sig med sin dejt och nått sin destination tar man ca 3 sek till att köra en fras likt "Ja men det var ju fint här" samtidigt som båda parter vänder sig om och låtsas titta på omgivningen, och drar näven under näsan för att torka bort allt snor! charming. Well jag antar att det är elementen som gör att folk ens kan föröka sig i Sverige, för bara jag drar upp tröjärmen börjar jag frysa så tanken på att ligga näck kommer inte på fråga!! Återstår att se om jag överlever polarisen som snart tågar in då rå..

1 kommentar:

johanna sa...

Hahahahahhaaa! fy fan va bra...frusna män har hållit mej varm här i london juh...eller inte! haha, så jävla bra! Men attans i gatan att ryanfyan inte ger dej ngn biljett...så trist så jag nästan gråter. men vi får ses sen då, nångång... puss min sötis