onsdag 16 juli 2008

Den lilla tjejen som bara kan säga HEJ sprang efter humlan och sa HEJ HEJ HEJ och såg förundad ut över det uteblivna svaret

För en vecka sedan blev jag "spådd" med någon slags ängel? kortlek som för övrigt, vilket är mycket viktigt att tillägga, tillhör en folkär dockusåpakändis. Detta var en udda vardags händelse, men tjoflöjt vad korten stämde bra! Förklaringarna var på engelska och ordet ängel förekom typ i varje mening som jag skulle översätta på svenska för mina vänner som inte förstod allt på engelska. Att jag i typ 20 min läste "angle" ist för "angel" visar väl hur pass troende jag är på en skala kanske. Tyckte väl att det inte riktigt passa in i meningarna med vinkel!? Nåväl...i helgen befann jag mig i en kyrka också..kanske ett tecken på att jag ska bli kristen nu. Det går ju massa andliga program på TV nu också har jag märkt..börjar bli lite mörkrädd nästan. Har ni sett den där paranormal eller vad den heter på 5an? Urlöjligt verkligen men jag måste erkänna..han som är typ chefen för varje fall är HET! Hur gammal kan han vara tro..20? Ajaj inte bra men asså jag har fått en hook up för nonchiga ögon eller nåt. Han verkar så lugn och nonchig. Inga andar skrämmer han inte, så han blir väl någon slags trygghet för mig där jag sitter uppskrämd ensam i soffan heh aa...het är han iaf.

Inga kommentarer: