tisdag 23 september 2008

spongebob äger

hoho idag skulle jag rätta en "klient" och då slog det mig att hennes kropp var precis som bläckvalds i spongebob!! jag blev full i skratt och tänkte cooolt jag jobbar med bläckvald..kunde inte sluta skratta för mig själv att jag drog en sådan paralell men det var sjukt likt..förutom hövvet då...coolt! en annan sak...den där ipoden..att det är apple som tillverkat den är ingen överaskning för dom är RETARDS! vill bara slänga den i väggen så EFTER den är!! alltså dom borde kolla lite i smyg hur mobiltelefoner tagit tekniken FRAMÅT och apa efter. hoppas dom läser här alltså. men dom lär inte googla på sitt namn, dom har allt serverat för sig med alla hjärntvättade tonåringar som köper skiten trots att tekniken suger. typ som "the cocacola generation".

1 kommentar:

Karin@CatLadyBox sa...

Yo! Vi borde köra på freestylen heheheh! Oldschool värre =)