söndag 21 september 2008

söndagar suger

jag upptäkte idag att jag kan se lisebergs tornet hemmifrån. om jag inte ser fel vill säga. det är dessutom min gamla arbetsplats. hah..en gång försökte jag bända upp dörrarna till den på markplan eftersom jag fått avisningar "om den inte öppnar sig med nyckeln kan du pröva bända upp dörrarna", vilket jag gjorde men möttes av väärsta korsdraget ist för karusellen...ööh då hade ju test snubbarna kört igång skiten så själva huset var ju uppe i luften när jag skulle gå in och städa!!livsfarligt juh...tänk om jag hade trillat ner i schaktet och vaknat upp i det där kanin landet som är in under...huugaliga..inte konstigt att jag har hiss fobi alltså. en annan bidragande orsak kan vara att jag och en kompis som sov på sahlgrenska sjukhus nån vecka när vi var små, roade oss med att hoppa innuti hissarna och skakade hela hissen så hela skiten svajade när vi åkte! Tillslut nådde hissen inte upp till sin våningsplan utan stannade en bit innunder! vad tänkte man med?! uuuh me no liky liky hiss

Inga kommentarer: