måndag 11 augusti 2008

Urk

i en timma och 15 min satt jag och stirra på en kille som praktiskt taget låg jämte mig i bussen på diagonala sätet framför mig...och vilken känsla framkallade han hos mig tro? Jo extrem kräk känsla! Han låg alltså där och peta sig konstant i näsan!!! APäckligt!! Tillslut övervägde jag att räcka fram näsduk, men vågade inte. Tror han att det inte märks bara för att han har huvudet rakt fram..öööh. ÅÅh och så envisades han med att "kolla in sitt byte" på fingrarna efter varje djupdykning i kloaken. Jag konstaterade att han måste haft repulsive disorder eller vad det heter. Att singnalerna i hjärnan bara studsar fram och tillbaka så att han inte kan släppa tanken lixom, men näää det är nog jag som har disordern för trots att jag var så äääcklad lixom sögs blicken hela tiden till hans näsa och finger-byte-visning! WHY oh WHY tittar jag även fast jag råtänker "titta INTE titta INTE". Ush tänk om han har flickvän som han åker hem och gullar med upp i ansiktet, eller jobbar på banken och hälsar i näven hela dagen. bläää...

Inga kommentarer: