måndag 11 augusti 2008

Oh well

TANKEN - undvik att måla på kontakten. HANDLING - handen kastar sig i ett tvingat ryck mot kontakten...well hoppas jag inte får betala nu...ehe jag fyndade idag!jag stog på hövvet i en rea låda på åhlens. något slags design team följde efter och grabba tag i 2 st av dom 4 som var kvar. teamet avlägsnade sig med sina fynd (dom skulle sy nya fodral till dom såklart) och jag tog dom sista 2...teamet kom tillbaka för fler. jag stog redan i kassan..dom kastade blickar ner i lådan och fann bara dom fula kuddarna med bokstäver på, och sen kastade dom upp blicken på mig där jag stod hehe. dom såg lite irriterade ut heheh jag fick båda för endast 79:-!!! Billigaste kudde kostade 100 annars!!!KAP...:) bara för att det var apor på kuddarna vart dom billigare. det gör inte mig något. jag gillar apor.
det här är min enda lampa. jag kan läsa fram till kl 4 på eftermiddagen.

Inga kommentarer: