måndag 8 september 2008

vad

MTV galan var tråkig! satt uppe för gäves. trodde coola brittan skulle uppträda men nej.. och "bästa dansvideo".. ingen tuff konkurens i dagens fattiga branch direkt. Madonna och timberlake var nominerade och vad gör dom i videon? jo går på några bilar och gör en och en annan friskis och svettis övning på golvet. sen satt jag bara såhär ?? när christina agilera uppträdde. vad var det där för tema? från 20 tal till öööö ?? vad var det där? först hade hon en batman mask sen togs den av, sen spenderade hennes dansare 2 min typ till att fästa på en "cape" som hon gick 5 meter med och inget mer!? och han som hade galan trodde ja skulle vara skitkul eftersom jag sett hans film men han var så stirrig och bara vanka fram och tillbaka så jag fick blunda emellanåt för att inte bli yr. help musiken sinar bort...lill wayne och kid rock lixom...galan kom inte igång innan den sluta:( oh well jag åt peppar chips och dom var bra iaf!

Inga kommentarer: