måndag 29 september 2008

Human behaviour 2008

att blogga. ja detta beteende att blogga var ju "ett skämt som gick för långt" och det vart sannerligen en intressant hobby jag fortfarande finner en aning skruvat och nördigt haha. Det är jättejobbigt att bli igenkännd på gatan och att folk hittar hit som googlat efter typ snusk HAH..vilken besvikelse det måste varit för dom stackarna. Otroligt många har även googlat på den där heemska låten av Pontus Å Amerikanarna jag publicerade...HJÄLP säger jag bara....så eftersom dagboks skrivande aldrigt lockat mig tackar jag för mig och vi ses på MSN dudes! Over and out ;)

2 kommentarer:

kaffechoklad sa...

neeeeeeeeeej!!!!!!!!!!! inte sluta!!!!!! jag vill läsa dina ord!

anletet sa...

hehe...det var ju styrigt att blogga! Trodde du slutat med!hmm PYSS PYSS