onsdag 6 augusti 2008

Bara det bästa duger

Host host...ja eftersom jag nu kommer ha en TV i höst (tackar elgiganten för det generösa priset) så passade jag på att kontakta kanal 5 efter önskemål att avnjuta i min nya soffa som anländer om 1 mån.(d blev en sånn som rambo har fast mindre...ikea hade inga "slott möbler") Jag önskade mig Nalles Show, i repris och inga direkta datum fanns att ge mig, MEN det fanns alltså en eventuell plan på att sända den igen!!!WOOHO så om jag förstår det hela rätt så handlar det bara om att lite fler folk ska orka maila dom och önska, så gott folk, sätt igång och önska lite Nalles Show!!! För er som inte sett den, jag säger bara underhålling på högsta nivå! Hans namn är Nalle..det säger allt. Och sen den där Jugge..OMG! Det finns några få teasers på youtube, så kolla in dom om ni tvekar på att maila kanal 5;) Kanal 5 är för övrigt den överlägset bästa kanalen EVER säger jag bara. Och nu smörar jag inte alltså....ifall dom skulle googla på sig själva menar jag.

Inga kommentarer: