lördag 19 juli 2008

bloggare brukar citera sina favoritlåtar

detta måste vara den bästa låten EVER..... Godmorgon magistern. Jag vet att jag är sen,men jag blev kvar i en dröm. Det händer, magistern, att drömmar tar mig med;försöker lära mig hur. Jag vill förstå mig på din drömgeografi-Låna mig din tid, o all din tid! REFR:Jag ser mig omkring när jag drömmer, o sover gott med kartan i hand. Just som Christoffer Columbus,så vaknar jag vid dömmarnas land. Jag drömmer mig bort...Godmorgon Columbus, är du här i min dröm? Det här är vänner till mig: Rebecca, Fredrika, och han där heter Jim. Jag slumrar till så vi sågs. REFR:Jag ser mig omkring när jag dömmer,o sover gott med kartan i hand. Just som Christoffer Columbus,så vaknar jag vid drömmarnas land. Tänk er att man åker 5 timmar i en bil, iförd kort kjol med AC på -50 grader och lyssnar på den här käcka låten av pontus å amerikanarna......

Inga kommentarer: